poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Stosik kwietniowy [2013]:)



W moim stosiku kwietniowym - dosyć skromnym, znajdują się w kolejności od góry:

1. "Kochanka Słońca" - Sandra Gulland

2. "Szczęśliwa przystań" - Melissa Senate

3. "Znów będzie pięknie, choć inaczej" - Angelika Daiker

4. "Córka wiedźmy" - Paula Brackston

5. "Pierwszy dzień po śmierci" - Joao Cesar das Neves

Pozycja numer 1 znajduje się w moim posiadaniu od stycznia, ale nie dołączyłam jej dotychczas do żadnego stosika, więc umieszczam dumnie prezent urodzinowy od mojej najlepszej Przyjaciółki :) Dopiero mam zamiar czytać :)

Pozostałe książki to efekt współpracy recenzenckiej z portalem Sztukater.pl, za które serdecznie dziękuję :)

8 komentarzy:

  1. Skromny, ale łupy porządnej jakości. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrek - czasem zapominam, że ilość nie zawsze przekłada się na jakość:) Dzięki za przypomnienie:)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Interesujące pozycje. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwuch - nie mam cienia wątpliwości, że tak właśnie będzie:)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Kochanka słońca i Szczęśliwa przystań, to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula - fajnie, że coś udało ci się wybrać:)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Isadora - z pewnością będzie to dla mnie samą przyjemnością:)
      Pozdrawiam :)

      Usuń