niedziela, 17 marca 2013

Stosik marcowy [2013]:)




W MARCOWYM STOSIKU ZNAJDUJĄ SIĘ OD GÓRY:

Książki pożyczone od przyjaciółki:

"Wichrowe Wzgórza" - Emily Bronte

"Kobiety Dyktatorów" - Diane Ducret

Książki wypożyczone z biblioteki:

"Między nocą a świtem" - Anatol Sylwin

"Lekcja przed egzekucją" - Ernest J. Gaines

"Dom na Wyrębach" - Stefan Darda

Książki zakupione w tym miesiącu:

"Czarny Wygon. Słoneczna Dolina" - Stefan Darda

"Czarny Wygon. Starzyzna" - Stefan Darda
(obie pozycje przeczytałam wcześniej, ale czułam potrzebę oglądania ich na mojej półce)   

"Przepowiednia dla Romanowów" - Steve Berry

"Niewidzialni" - Stef Penney

"Jedna niezwykła rzecz" - Chitra Banerjee Divakaruni

Wszystkie wymienione pozycje książkowe są balsamem dla mojej nienasyconej duszy:)
Głód książkowy, który mnie zjada od środka został zaspokojony:) przynajmniej na chwilę!!!

5 komentarzy:

  1. Same wspaniałości w tym stosiku! Jak tu się nie zachwycać? na sam widok "Domu na Wyrębach" jeszcze dziś przechodzą mnie ciarki:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isadora - lektura "Domu na Wyrębach" właśnie przede mną. Mam nadzieję, że nie będę przerażona czytając tę książkę. Wszyscy dookoła tylko mnie straszą :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Czekam zatem na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm "Wichrowe wzgórza" mmmm... rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń