sobota, 18 maja 2013

Podsumowanie wyzwania "Trójka e-pik" maj

 
Trójka e-pik
Zakończyłam wyzwanie czytelnicze "Trójka e - pik" maj.

Wybrałam do czytania następujące powieści:

1. Książka, która została nagrodzona / której autor został nagrodzony - wybrałam drugą opcję  - "Rzeczywista" Saul Bellow

2. Powieść obyczajowa z wątkiem zagmatwanych relacji rodzinnych - "Pępowina" Majgull Axelsson

3. Kryminał polskiego autora (mężczyzny) - "Cichym ścigałam go lotem..." Joe Alex - pseudonim pisarskie Macieja Słomczyńskiego

W tym miesiącu upolowałam w ramach wyzwania same perełki wydawnicze. Każda z podanych wyżej książek okazała się strzałem w dziesiątkę, zdecydowanie trafiły w mój gust i czytałam je z ogromną przyjemnością.

Sardegna - dziękuję za stworzenie Trójki e-pik :)

4 komentarze:

  1. Aniu :) to mnie jest bardzo miło, że się ze mną w to bawisz :) pozdrawiam i dziękuję za piękną realizację wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sardegna - cała przyjemność po mojej stronie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. No, nie ma jeszcze połowy miesiąca, a ty już ukończyłaś wyzwanie! Brawo:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isadora - czas realizacji wyzwania mam gorszy niż w poprzednich miesiącach, dlatego nie jestem całkiem z siebie zadowolona. Chociaż ukończyłam w terminie, więc powinnam się cieszyć :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń