poniedziałek, 30 stycznia 2017

Stosik styczniowy [2017]:)


STYCZNIOWY STOSIK KSIĄŻKOWY SKŁADA SIĘ W KOLEJNOŚCI OD GÓRY Z:

1. "Wakacyjne przyjaciółki" Luanne Rice - zakup własny

2. "Listy z dziesiątej wsi" Agnieszka Olszanowska - prezent od Przyjaciółki

3. "Mnich" Matthew Gregory Lewis - zakup własny po okazyjnej cenie

4. "Kopciuszki na tronach Europy" Iwona Kienzler - kolejny prezent od Przyjaciółki ;)

5. "Królowa w kolorze karminu" Renata Czarnecka - zakup własny

6. "Szkło i brylanty. Gabriela Zapolska w swojej epoce" Arael Zurli - zakup własny po bardzo niskiej cenie


Stosik niczego sobie ;) Dziękuję Karolinie za upominki w postaci książek, które dla mnie zawsze są i będą priorytetem :) Dobra Przyjaciółka wie, co tygryski lubią najbardziej ;)

Tytuły podświetlone na czerwono przeniosą Was do mojej recenzji. Zapraszam!
 

2 komentarze:

  1. Ciekawe ksiazki, zycze milej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w styczniu przeczytałam 5,5 jak na razie, ale kończę tę szóstą, obym zdążyła, bo to "Światło między oceanami"! Ma szansę być najlepszą wśród styczniowych perełek (wg mnie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń