czwartek, 21 listopada 2013

ŚBK: Spotkanie w księgarni Victoria


Grupa Śląskich Blogerów Książkowych w miesiącu listopadzie 2013 roku zdaje relację z wyjątkowego spotkania.

Dnia 17 listopada 2013 roku, w niedzielę odbyło się spotkanie blogerów w zabrzańskiej księgarni "Victoria" na mocy zaproszenia Pani Małgorzaty Tomaszek, piastującej kierownicze stanowisko, której serdecznie dziękujemy za dyskusję, upominki, 20 % zniżkę na zakup książek oraz pyszną, gratisową kawę :) 

Sponsorami prezentów były wydawnictwa: Literackie, Sonia Draga, Prószyński i S-ka oraz Zysk i S-ka, którym dziękuję za włączenie się w tę wyjątkową blogerską inicjatywę. Mój upominek pochodził od wydawnictwa Zysk i S-ka, na który składała się powieść Mirosławy Karety pt: "Kolorowe szkiełka", długopis, podkładka pod kubek, saszetka herbaty oraz mufinka własnego wypieku, jednak nie ma jej na poniższym zdjęciu. Domyślacie się, co było tego przyczyną? [Moje łakomstwo oczywiście!] Wszystko zapakowane w torebkę z przyklejoną nazwą bloga :)


SERDECZNIE DZIĘKUJĘ :)


Z całą pewnością księgarnia, która nas ugościła wychodzi naprzeciw klientom, organizuje spotkania autorskie cieszące się raz większym, raz mniejszym zainteresowaniem odbiorców, co jest uzależnione od rangi zaproszonego twórcy, ewentualnie od jego rozpoznawalności na rynku wydawniczym. Poza tym planuje szereg innych akcji, których współtwórcami będzie nasza grupa. Otrzymaliśmy propozycję patronatu medialnego ze strony księgarni, co nas wszystkich niebywale cieszy. Jest to szansa na dalszy rozwój i ekscytujące przygody literackie. O szczegółach zostaniecie poinformowani niebawem.

Na spotkaniu pojawili się blogerzy: Sardegna, Ktrya, Archer, Q, Julia Orzech, Magdalenardo, Aleks andra, Silaqui, Scathach, Agnes, Isadora, Dominika, Beata, Klaudia, oraz Aneczka.

Kilka zdjęć :)














Tworzyliśmy dosyć barwną grupę, zróżnicowaną wiekowo, która potrafi rozmawiać ze sobą na wiele tematów. Tym razem jednak świat literatury zawładnął nami bez reszty.

Dziękuję wszystkim za urocze spotkanie, także Małgosi za umożliwienie spędzenia czasu w niezwykle klimatycznym miejscu, jakim jest księgarnia "Victoria" :)

14 komentarzy:

  1. Dziękuję za relację i oczywiście za obecność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu - zapewniam, że cała przyjemność po mojej stronie! Dziękuję za propozycję świetnie zapowiadającej się współpracy:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Było cudownie! :D Z emocji potem w nocy zasnąć nie mogłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktrya - ze mną było podobnie. Dostałam tak wielkiego energetycznego kopa, że nie wiem, co z tym zrobić:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ach, już nie mogę doczekać się kolejnych spotkań i wydarzeń organizowanych przez ŚBK i Victorię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko - wszystko przedstawia się obiecująco:) Będzie super!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jako jedyna sfotografowałaś porządnie prezent, ja ciastko dałam dzieciom, herbatkę wypiłam, a długopisu właśnie poszukuję, ech, pokazać coś maluchom... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnes - wszystko na zdjęciu przedstawia się pięknie:) Znam ten słodki ból dotyczący naszych milusińskich z autopsji:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. I jakie zainteresowanie wzbudziliśmy, następnym razem autografy rozdamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleks andro - wróżysz naszej grupie pomyślną przyszłość? Dobrze się składa, bo odnoszę podobne wrażenie:) Jeszcze pokażemy, na co nas stać i do czego jesteśmy zdolni:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Aniu, super, że mogłyśmy się znowu spotkać:) A muffinka? Wiesz ja się całą sobą powstrzymywałam, żeby jej nie zjeść i zostawić dla męża. Musiałam, bo kurcze na diecie jestem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julko - ja nie miałam tak silnej woli:) Po prostu się do mnie uśmiechała, dlatego nie mogłam się oprzeć:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ależ żałuję, że nie mogłam być na spotkaniu :( Zdjęcia udowadniają, że było świetnie. Książki, kawa, blogerki - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miqaisonfire - wielka szkoda:( Było naprawdę fantastycznie! Mam nadzieję, że na kolejnym spotkaniu się pojawisz:)
      Pozdrawiam!

      Usuń