piątek, 29 listopada 2013

Stosik listopadowy [2013]:)


LISTOPADOWY STOSIK KSIĄŻKOWY SKŁADA SIĘ KOLEJNO OD GÓRY Z:

1. "I wciąż ją kocham" Nicholas Sparks - zakupiona w zabrzańskiej księgarni Victoria [jedyna brakująca powieść autora na mojej półce, nie byłam tak silna, aby przejść obojętnie!]

2. "Widok z Castle Rock" Alice Munro - jak wyżej [książka tegorocznej Noblistki, której nie miałam okazji poznać, postanowiłam więc nadrobić zaległości, aby nie wyjść na ignorantkę.]

3. "Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy - z wymiany na Lubimy Czytać

4. "Anioły" Elżbieta Dziemidowicz - jak wyżej

5. "Jezuita. Papież Franciszek" Francesca Ambrogetti, Sergio Rubin - recenzyjna od Sztukatera

6. "Związki małżeńskie" Kamila Jasiak - jak wyżej

7. "Ocalić od zapomnienia" Magdalena Tryzno - jak wyżej

8. "Pozostał gniew" Dominik Rutkowski - jak wyżej

9. "Tajemnice pachnidła" Agata Wasilenko - dostarczona do recenzji przez autorkę

10. "Kolorowe szkiełka" Mirosława Kareta - prezent od Wydawnictwa Zysk i S-ka, który otrzymałam na spotkaniu grupy ŚBK w księgarni Victoria

11. "Szlak niepewności" Patrycja Flejszer - nie znajduje się na zdjęciu, ponieważ jest w formie e-booka, który autorka przesłała mi do recenzji

Tytuły podświetlone na czerwono przeniosą Was do moich opinii.

Serdecznie dziękuję Paniom Agacie Wasilenko oraz Patrycji Flejszer, a także portalowi Sztukater za dostarczenie książek do recenzji. Jednocześnie księgarni Victoria za organizację tej wyjątkowej inicjatywy oraz prezent, który mogłam dołączyć do stosu:)

Czy widzicie tu jakieś inspirujące Was książki?

22 komentarze:

  1. Mnie najbardziej ciekawi twórczość tegorocznej noblistki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko - dlatego, że autorka została wyróżniona, spodziewam się wiele po jej książce. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Oj jak ja ci Sparksa zazdroszczę. Też nie mam tej książki + jeszcze jednej. Zażyczyłam sobie obie od Mikołaja moze posłucha:) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anetapzn - życzę powodzenia z Mikołajem:) Czasem dostarcza wymarzone prezenty!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Podkradłabym ci Sparksa. Choć już czytałam chciałabym mieć swój egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anne 18 - Sparksa nie oddam za żadne skarby świata:) Napisz list do Mikołaja, może wysłucha Twojej prośby:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ja dla odmiany przeczytałabym książkę Sparksa, dawno z żadną jego powieścią nie miałam do czynienia...
    Miłego czytania życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ellena - z moich obserwacji wynika, że książka Sparksa przebija wszystkie pozostałe:) Jednak doskonale rozumiem ten entuzjazm:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Najbardziej zainteresowały mnie "Kolorowe szkiełka", bo polskich obyczajówek nigdy za wiele;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulo - ciekawi mnie ta książka, bo lubię powieści obyczajowe, a z prozą pani Karety nie miałam wcześniej przyjemności obcować. Czas to zmienić:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Znam tylko "Tajemnice pachnidła", ale trzy pierwsze tytuły bardzo mnie ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kornelio - wybrałaś same najlepsze książki:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. SPARKS, w końcu. Od dawien dawna nie widziałam u nikogo w stosach książek Sparksa. Polecam jak najbardziej. Piszesz, że tylko tej książki Ci brakowało jeśli chodzi o Sparksa, to ja też się pochwalę, mam wszystkie!! Zapraszam Cię na mojego bloga, gdzie ostatnio dodałam zdjęcia mojej biblioteczki, jak pięknie wygląda półka ze Sparksem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. enoug - miło słyszeć, że fascynacja prozą Sparksa nie czyni mnie odludkiem i więcej takich ludzi istnieje na świecie:) :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Sparks pisze ckliwe książki, ale w taki w sposób, że nie da się od nich oderwać. Ja zwykłam nazywać jego książki ,,odstresowywaczami", idealnymi na oddech między bardziej ambitnymi powieściami.
    ,,I wciąż ją kocham" jeszcze nie czytałam, więc z niecierpliwością będę czekała na Twoją recenzję tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Franca - Nicholas Sparks ma swój nieodparty, charakterystyczny urok, dlatego należy do czołówki moich ulubionych pisarzy :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Czytałam " I wciąż ją kocham " bardzo mi sie podobała, Uwielbiam Sparksa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeannette - Sparks jest jak widać bezkonkurencyjny :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ach o Sparksie słyszałam sporo dobrego, ale ostatnio w księgarni zdecydowałam się jednak na Picoult ;) jednak co się odwlecze... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kasiu23112511 - rozumiem Twój wybór:) Obok Sparksa lubię prozę Jodi Picoult. Też miałabym podobny dylemat:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Tajemnice pachnidła czytałam, całkiem dobra książka, szczególnie jak kogoś temat interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yllla - książka okazała się być naprawdę ciekawa. Miło wiedzieć, że podzielamy swoje odczucia :)
      Pozdrawiam!

      Usuń