środa, 18 grudnia 2013

Podsumowanie wyzwania "Z literą w tle" [2013]


Wyzwanie czytelnicze "Z literą w tle" organizuje Jenah Stempor - właścicielka bloga Wena Jenah. Przystąpiłam do niego dopiero we wrześniu 2013 roku, więc nie miałam dużych możliwości, jednak kilka książek udało mi się przeczytać.

Oto podlinkowane tytuły:

WRZESIEŃ - LITERA N



PAŹDZIERNIK - LITERA Z/Ź/Ż.



LISTOPAD - LITERA E


W grudniu nie przeczytałam w ramach wyzwania żadnej książki, z powodu przedświątecznych zawirowań, ale w przyszłości nie odpuszczę! O ile zabawa będzie trwała nadal :)

4 komentarze:

  1. Ech, ważne, że wyznaczony cel zaczęłaś realizować! W następnym roku na pewno będzie lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko - mam nadzieję, że się nie mylisz :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. wyzwanie pewnie za jakiś czas będzie biegło od początku, także wtedy na pewno nadrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo - to bardzo dobra wiadomość :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń