piątek, 6 grudnia 2013

Podsumowanie wyzwania "Z półki 2013"


W wyzwaniu czytelniczym Z półki 2013 organizowanym przez Wrota Wyobraźni wybrałam osiągnięcie poziomu 3, który oznacza liczbę przeczytanych książek od 11 do 15, co udało mi się zrealizować. Wszystkich poziomów było 7 "Mistrz", jednak nie chciałam na początek stawiać zbyt wysoko poprzeczki.

Spis podlinkowanych tytułów:












Z powyższego zestawienia wynika, że osiągnęłam dokładnie dolną granicę półki. Mogło być lepiej, ale nie narzekam :)

Dzisiejszy post jest powiązany z Mikołajkowym Konkursem ŚBK i Księgarni Viktoria. Blogerzy życzą powodzenia wszystkim biorącym w nim udział!

6 komentarzy:

  1. Całkiem zacnie poszło ci to to wyzwanie! 11 pozycji to nie byle co:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko - rok to sporo czasu :) Mogłam wykazać się bardziej, ale nie wyszło. Najważniejsze, że zdobyłam zaplanowaną półkę.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratuluję realizacji wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anne18 - dziękuję :) Bardzo się cieszę z osiągnięcia zamierzonego celu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Mi została jeszcze jedna lektura do osiągnięcia mojego postanowienia, ale wybrałam drugi poziom. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwuch - w takim razie życzę powodzenia w ostatecznej realizacji wyzwania :) Jeszcze trochę czasu zostało :)
      Pozdrawiam!

      Usuń