czwartek, 31 października 2013

Stosik październikowy [2013]:)


PAŹDZIERNIKOWY STOSIK KSIĄŻKOWY SKŁADA SIĘ KOLEJNO OD GÓRY Z:

1. "2012: Wojna o dusze" Whitley Strieber - zakupiona na Targach Książki w Krakowie

2. "Krucyfiks" Chris Carter - jak wyżej

3. "Sekrety z przeszłości" Cathy Kelly - jak wyżej

4. "Nalewka zapomnienia" Kasia Bulicz - Kasprzak - jak wyżej

5. "Ballada o ciotce Matyldzie" Magdalena Witkiewicz - jak wyżej

6. "Azyl" Izabela Sowa - wygrana w konkursie u yllli:) 


Niewielki ten stosik, ale i tak mnie cieszy:)

Dziękuję yllli za wylosowanie kartki z moim imieniem i za wysłanie powieści!

Na TK dokonałam pomyślnego zakupu książek za niewielką cenę. Więcej, proszę, takich okazji:)

Czy wypatrzyliście z powyższych coś dla siebie?
 

24 komentarze:

  1. Nie czytałam nic z tego stosu, ale bardzo w moim typie i też rozglądam się za tymi książkami ): Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkowa fantazjo - bardzo się cieszę, że mamy podobne gusty czytelnicze:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. "Krucyfiks" jest świetnym thrillerem, jeśli Ci się spodoba, polecam też "Egzekutora", jest mocniejszy od "Krucyfiksu" - nie mogę się doczekać kolejnej książki Cartera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu K - ależ narobiłaś mi apetytu na tę książkę:) Nie mogę się doczekać momentu, w którym zacznę czytać:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Akurat dla siebie nic nie znalazłam, ale to oznacza, że możesz spać spokojniej, nie martwiąc się, że podwędzę ci te nabytki. Wiem, gdzie mieszkasz! :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko - od razu mi lżej na duszy, że moje książki są bezpieczne:) Na marginesie dodam, że ja też znam drogę do Twojego domu, więc prędko znalazłabym je i odebrała! Nawet siłą :D Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kasiu Roszczenko - czyli powieści polskich autorek:) Mam nadzieję, że przede mną jedynie przyjemna lektura:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Anne18 - ciekawi mnie Twoja opinia na jej temat:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Książki z NK - wiedziałaś, co robisz, świetny wybór:) "Azyl" też ogromnie polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulo - dziękuję! Będę miała na uwadze Twoje wskazówki:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Żadnej z książek nie czytałam, ale słyszałam wiele dobrego o "Balladzie o ciotce Matyldzie".
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłośniczko Książek - właśnie z powodu pomyślnych opinii na temat tej książki postanowiłam dać jej szansę:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Pierwsza mnie ciekawi ogromie! Fajny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleks andro - w tym wypadku nastawiam się na wyjątkowo silne wrażenia! Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. "Nalewka..." jest boska na poprawę humoru, ostatnie dwie przede mną, ale podejrzewam, że się nie zawiodę ;)

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ireno Bujak - w takim razie w pierwszej kolejności przeczytam "Nalewkę", gdyż nastrój mam nie najlepszy! Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Polecam "Krucyfiks", naprawdę dobry thriller, pierwszorzędny debiut autora. :) Jestem ciekawa, jakie wrażenie zrobi na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagno O. - już sobie ostrzę na niego pazurki:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Świetny stosik! Z chęcią podkradłabym Ci Krucyfiks ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GumcioBook - dziękuję:) To lektura, która i mnie intryguje:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. Nie ma za co, miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yllla - ależ jest za co dziękować:) Gdyby nie Twój konkurs miałabym w stosie o jedną książkę mniej! A i tak jest wystarczająco skromniutki:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń