piątek, 25 października 2013

Październikowe spotkanie blogerów:)

Dnia 20 października 2013 roku Grupa Śląskich Blogerów Książkowych spotkała się po raz kolejny w gliwickiej Cafe & Collation, niezwykle klimatycznym miejscu, które z pewnością jeszcze odwiedzimy:)

Omawialiśmy ważne dla nas sprawy. Każdy śledzący nasze działania jest świadomy faktu, że grupa bezustannie się rozwija. Panel dyskusyjny prowadzony na TK w Katowicach odniósł pewien sukces, gdyż nie spotkałam się z negatywną reakcją na ten temat. Nie osiadamy na laurach, ale staramy się wciąż realizować i wprowadzać w życie nowe pomysły.


Przedstawiam poniżej kilka zdjęć:)


Aneczka, Karolina Małkiewicz (Isadora), Q, Archer


Archer, Sardegna, Ktrya


Aleks andra, Agnieszka, Aneczka


Narobiliśmy niezłego bałaganu:)


Po spotkaniu! Zdjęcie na pożegnanie:)

 
Z zapowiedzianej ilości szesnastu osób na spotkanie dotarło zaledwie osiem, więc skład był mocno okrojony. Pomimo tego dyskusja udała nam się wyjątkowo:)

Dziękuję wszystkim za obecność i poczucie humoru. Zaśmiewaliśmy się po prostu do łez!

Mam nadzieję, że niebawem spotkamy się ponownie:)

10 komentarzy:

  1. Bardzo żałuję, że nie mogłam być tam z Wami, ale mam nadzieję, że spotkamy się już niebawem w Zabrzu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juleczko - szkoda, że Cię nie było, ale choroba nie wybiera terminu, w którym dopadnie, więc jesteś usprawiedliwiona:) Nastawiam się na nasze spotkanie w księgarni i mam nadzieję, że nic nie pokrzyżuje naszych planów:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Zazdroszczę takich spotkań:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo - zupełnie mnie to nie dziwi:) Spotkania dają mi wielkiego energetycznego kopa na dłuższy czas i z pewnością byłoby mi żal, gdyby przestały się odbywać:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Zazdroszczę wam tych spotkań :) świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto - spotkania to naprawdę wyjątkowa inicjatywa:) Powinnaś się kiedyś wybrać na takie, a sama złapiesz bakcyla:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Widzę, że dosyć często się spotykacie i zazdroszczę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkowa fantazjo - wykorzystujemy każdą nadarzającą się okazję, aby się spotkać:) Bardzo lubimy te zloty moli książkowych:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Lubię takie spotkania.
    Ja w sobotę 9.11 jadę na bardziej prywatne spotkanie dziewczyn, które właśnie na spotkaniu bloggerek poznałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yllla - to super! Życzę więc przyjemnego spotkania i pozdrawiam:)

      Usuń