wtorek, 22 października 2013

Wydarzenie - Targi Książki w Krakowie [2013]:)


Targi Książki w Krakowie mają dłuższą tradycję, niż katowickie, a mianowicie organizowane są już po raz siedemnasty. Odbędą się w dniach 24 - 27 października 2013 roku.

Będzie niepowtarzalna okazja do zaznajomienia się z ofertą licznych wydawnictw, które zgłosiły swój udział, jak Agora, Bellona, Dialog, Zysk i S-ka oraz inne, a jednocześnie zawarcia bliższych relacji z autorami książek oraz ważnymi osobistościami. Pojawią się na TK między innymi: prof. Władysław Bartoszewski, Rita Gombrowicz, Julia Hartwig, Jerzy Iwaszkiewicz, Ryszard Kalisz, Marek Kamiński, Ignacy Karpowicz, Ryszard Krynicki, Dorota Masłowska, Beata Pawlikowska, Jerzy Stuhr, Szczepan Twardoch, Krzysztof Ziemiec, a to zaledwie początek.

Nie zawiodą również zagraniczni autorzy, jak Jonathan Carroll, Nele Neuhaus, Ellen Alpsten, Carlo A. Martigli, czy Asa Larrson.

Więcej informacji na temat Targów Książki w Krakowie można uzyskać na lubimyczytac.pl [TUTAJ] oraz na ogólnej stronie TK [TUTAJ] a także na Facebooku [TUTAJ].

Gorąco zapraszam pasjonatów literatury do wzięcia udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu! Osobiście z powodów organizacyjnych miałam nie jechać, jednakże los uśmiechnął się do mnie zupełnie przypadkiem:) Jeżeli ostatecznie nic nie stanie na przeszkodzie, będę tam w sobotę szaleć:)

Kto z Was się wybiera?

12 komentarzy:

  1. Sardegna ci nie daruje, nie wspomniałaś Maxime'a Chattama :D
    Strasznie się cieszę, z każdym dniem coraz bardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko - domyślam się, że Sardegna w atmosferze TK wspaniałomyślnie wybaczy mi ową drobną nieścisłość:) Niecierpliwie odliczam dni:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Jejku, już strasznie mnie denerwują wszędzie te informacje o Targach Książki :( Dlatego, że sama nie mogę na nich być! Szkoda, że mieszkam tak daleko :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - również byłabym zirytowana nie mogąc być na TK! Doskonale więc Cię rozumiem! Początkowo miałam nie jechać, ale jestem szczęśliwa, że wszystko uległo zmianie:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Dla mnie niestety za daleko, ale zazdraszczam tym, którzy się wybierają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko - tak czasem bywa z tą odległością. Przykro mi, że nie jedziesz:( Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Chciałabym, ale praca, kasa... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś - wszystko rozumiem! Szara codzienność! Mam nadzieję, że zobaczymy się na kolejnym spotkaniu naszej grupy ŚBK:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Agnes - więc prawdopodobnie się spotkamy:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Żałuję, że mnie nie było, ale siłą wyższa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkowa fantazjo - czasem tak bywa, że nie można nic poradzić na przeciwności! Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń